יום שני, 23 בינואר 2012

חוות דעת ואודות

חוות דעתי ומודות בבלוג שלי
במסגרת לימודיי לתואר שני במכללה היה לי הנאה גדולה בכתיבת פוסטים שונים השייכים לנושא "תקשוב" ובמסגרת כל הקורסים שלמדתי אותם עם מרצים שונים , אני למדתי והוספתי הרבה מידע , התנסיתי בתקשוב , בקראתי לרבה מאמרים ששייכים לקורסים שלמדנו בקורסי המכללה או מאמרים מחוץ הלימודים , אני נחשפתי לרבה תוכניות או כלים מתוקשבים חינמים שסייעות לי בבתי הספר ללמד אותם לתלמודיי , וכתיבת בפוסטים נעזרתי בבלוגים קודמים מסטודנטים שלמדו גם למידה ותקשוב במכללה , בתחילת כתבתי בבלוג היה לי קשה לכתוב וארגן פסקים ולפי ההערות של נעמי פורת על הבלוג התחלתי לסדר ללמוד איך לתקוננן לכל פוסט , ובתחילת הלימודים התחלתי בבניית הבלוג והיה קשה לחשוב על נושאים חשובים לקוראים , הייתי קודם מתנסה בבניית בלוגים אבל הייתי מבולבלת ולא מכוונת לדרך הנכונה , והתחלתי גם בבניית הבלוג הזה הייתי לא מכוונת עד שהתחילה איתי נעמי פורת איך לסדר לבנות הבלוג בצורה נכונה .
בכתבתי בבלוג עצמו מסרתי לקוראים את דבריי וכל הכוונות שלי , וגם הרחבת הידע בתחומים שונים .ובסוף אני מודה לנעמי פורת על ההשגחה של על הבלוג ואיך כי מכוונת אותי לצעדים נכונים וגם מודה לד"ר גילה קורץ שהייתה מלווה את כל סטודנטי למידה ותקשוב למשך שנה וארבע חודשיים וגם אני מודה לכל מי שעזר לי במסגרת הלימודים שלי על כל השאלות ששאלתי באופן וירטואלי או פרונטאלי ובהצלחה לכולנו ותודה רבה "מנצור הודא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה