יום שבת, 3 בספטמבר 2011

סביבה לימודית מתוקשבת מבוססת על סרטוני אנימציה

השפעת ה של סביבה לימודית מתוקשבת - מבוססת סרטוני אנימציה על מיומניות חשיבה מסדר גבוה ומוטיבציה ללימוד מדע
טכנולוגית התקשוב ICTפתחו אפשרויות חדשות להגברת האפטיבית של תהליכי הוראה ולמידה סביבות עתירות טכנולוגיה מבוססות סרטוני אנימציה הן בין הגישות המבטיחות ביותר , מערכות מורכבות , בהשוואה ללמידה מסורתית הנוקטת בהסברים וורבאליים ( מחקר ד"ר יגאל רוזן ,הפקולטה לחינוך ,אונ' חיפה)।
במחקרו של ד"ר יגאל בדק שתי שאלות מרכזיות:
* באיזו מידה משפעה למידה מתוקשבת המשלבת סרטוני אנימציה בריינפופ על מיומניות חשיבה מסדר גבוה בהקשר ללימוד מדעים?
* באיזו מידה משפיעה למידה מתוקשבת סרטוני אנימציה -בריינפופ על מוטיבציה ללימוד מדעים?
משתתפי המחקר: שמונה בתי ספר,חמישה יסודיים ושלוש חט"ב ।
ממצאים:
ההתנסות בלמידה משולבת סרטוני אנימציה בריינפופ הגבירה באופן משמעותי את מיומניות החשיבה מסדר גבוה של תלמידי יסודי בתקופה המקבילה לא נמצאו שיוניים משמעותיים במיומנויות חשיבה מסדר גבוה בקרב תלמידים אשר למדו אותם ।
הנושאי במדעים ללא שימוש בסביבה המתוקשבת מבוססת סרטוני בריינופו (קבות הביקורת )।
קישור לבריינפופ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה